Oldalak

2015. március 3.

Hova tűntem én? - Cassy

Sziasztok kedves olvasók!

Bár néha az az érzésem, hogy ezt a megszólítást feltételes módban is írhatnám. Rengeteg minden változott azóta, hogy utoljára bárminemű információval jelentkeztem volna. Talán számotokra a legszembetűnőbb a nevem változása, fogalmam sincs ez meddig lesz - lehet csak egy ideiglenes állapot míg nem találom meg a mostani úthoz tartozót - de az biztos, hogy egy darabig ez lesz. Idő - és ihlethiány szűke miatt. A másik számotokra igen jelentős dolog, hogy a profilomon csupán egyetlen blog szerepel holott nem egyszer említettem, hogy ezen kívül van sok egyéb. Ennek az az oka, hogy szeretném egy kicsit a kezemben tartani a dolgokat, úgy érzeni, hogy tudom mit engedhetek meg. Természetesen, aki kíváncsi a többi blogomra csupán fel kell keresnie.
És akkor pár hasznos információ: Nem, rendelést még mindig nem fogadok el, és fogalmam sincs mikor lesz az az időpont mikor úgy érzem ismét tudok órákat áldozni erre az életemből. Meg kell értsétek, hogy ebben az időszakban most számomra ez csak az x-dik helyen szerepel a listán. Bár ettől még hihetetlen lelkiismeret furdalásom van, hogy elhanyagoltam az oldalt, és valamilyen kis eldugott szegletében az agyamnak már gyűjtőm az ötleteket miként is lehetne titeket ezért valahogy kárpótolni.

Szeretném kicsit rendbe tenni magam és az életem, sikeresen lefutni a következő köröket és lerakni azt a töménytelen mennyiségű plusz terhet, ami most nap, mint nap velem van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése