Oldalak

2014. december 31.

Hírmorzsák - Mi volt, mi van, mi lesz?

Drága, drága olvasóink! Tudjuk, nincs mentség arra, hogy ilyen sokáig egy árva életjelet nem adtunk magunkról. Nem kezdek magyarázkodásba, mindenki tudja, hogy miről beszélek, ha azt mondom, most nem volt időnk a blogra. Nem tudjuk pontosan, hogy ez mikor fog megváltozni, ezért konkrét újranyitási időpontot nem teszünk közzé. Ha úgy érezzük, hogy ismét szerkesztőt, és billentyűzetet ragadunk, mindenképpen ti lesztek az elsők, akiket beavatunk. De addig is mindenkinek a türelmét kérjük. 

Kevesebben vagyunk...
Négyen, egységesen
...........................................................
Szerintem nem mondok újat, ha kijelentem, a csapatban most már csak négyen vagyunk. Sam úgy döntött, hogy befejezi, s mi, mint támogató csoport, elfogadtuk a döntését. A rendeléseit ő már rég lerendezte, így örülnénk, ha senki, SENKI, nem küldene a mi e-mail címünkre olyan kérést, amiben Sam-et szólítja fel. Ő már nem nálunk munkálkodik, s jó lenne, ha ezt mindenki megérteni. De ha már a rendeléseknél tartunk, ez ránk is vonatkozik. Jelen pillanatban nem fogadunk semmiféle kérést, óhajt-sóhajt, mert jelenleg minden szolgáltatás szünetel (!). Ha ez változik, értesítünk mindenkit, ahogyan már fentebb említettem.  

Név változás, új blog...
Ashley volt, most már Ella van
...........................................................
Aki szemmel követi munkásságomat, vagy esetenként feltekint az ask.fm oldalamra, az tudhatja, hogy a nevem törlésre került, s már nem Ashley Born néven vagyok elérhető, hanem Ella Zehn-ként. Szóval nem kell megijedni, ha mostantól ezt a nevet látjátok valahol, ahol eddig nem. Az én vagyok, csak ennyi változásra már szükségem volt. (Bővebben ask.fm-en.)
Igaz, hogy az életemben nagy változások voltak, s több mint 2 hónapra abba hagytam a blogolást, most mégis úgy éreztem, ismét itt akarok lenni. Veletek, s még sokan másokkal, mert nekem erre szükségem van. Ezért is, míg pihentem, jól átgondoltam, mit is szeretnék írni. Néhány hét után elkezdett burjánzani bennem egy ötlet, ami mára kiforrt, s megosztásra is került a prológus blogger felületen is, így bátran kijelenthetem, ismét visszatértem. Sűrű jelentkezésre most sem kell számítani, havonta egy 5-6 oldalas fejezettel tudok csak szolgálni, aminek a száma talán majd csak nyáron fog megnövekedni. Bizonytalanság miatt többet sajnos nem tudok mondani. Akit érdekel, az ezen a linken érheti el a blogot (véleményeket szívesen fogadok):

Új design
Köszönjük Cassy!
...........................................................
Már észrevehette mindenki, hogy a blogon új design van, ami drága Cassy szerkesztőnk érdeme. Mint láthatjátok, a téli arculat most valahogy elmaradt, de mostantól nem az évszakok szerint fogjuk kicsinosítani a blogot, mert igazából nem sok értelme van. Főleg akkor, ha nem időben készítjük el. Szóval mostantól bármire lehet számítani. 

Jókívánságok
Elmaradt, bepótoljuk
...........................................................
Reméljük mindenkinek kellemesen, és szeretetteljesen telt a Karácsony, minden bizonnyal szép ajándékokat kaptatok, és jól teletömtétek magatokat mindenféle süteménnyel, és finomabbnál finomabb ételekkel. (Ami engem illet, én így tettem.) Mivel ma 31.-e van, s valószínűleg még egy darabig nem érkezik friss bejegyzés, ezúttal is szeretnénk mindenkinek boldog, és sikerekben gazdag újévet kívánni! Mindenki érezze jól magát ma este, s ne feledjétek, csak óvatosan az alkohollal!  

Mindenkit ölel,
Ella, Cassy, Violet, Faith
DBLBC girls

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése