Oldalak

2013. december 15.

Opposition.

Opposition.
Kinézet: A fejléc szép. igényes munka, a háttér illik hozzá, minden más szín is tökéletes összhangban van. Bár látom nem te csináltad, ezt el kellett mondanom, és egy-két apró dolgot én elmondanék, amin változtass szerintem. Elsőnek is, rendezett képek! Nem szép, hogy 3 különböző méterű kép van az oldalsávodban. A másik problémám pedig - mondjuk ez nem olyan vészes -, hogy a szöveg színét én megváltoztatnám feketére, mert így nehéz olvasni. Mint mondtam, ez nem sürgős, de én a helyedben megváltoztatnám. Hiányolom a chat-et. Az fontos, hogy tudjanak veled kommunikálni más bloggerek, illetve olvasók! Óh, és írj sorkizárttal! Az sokkal szebb. Ennyi változtatni valót láttam. Ezeken kívül nagyon szép a kinézet. :) Pontozás: 5/4

Történet: Hú, megfogott! Nagyon megfogott! A fogalmazásod nagyon szép, és érthető, gyönyörűen leírod a a környezetet, a történéseket, a lány érzéseit. Helyesírási hibát sem találtam benne. Szerintem nagyon egyedi a történeted. Nagyon örülök, hogy a Teen Wolf-hoz hasonlít, mert egyik kedvenc sorozatom, így nagy lelkesedéssel kezdtem bele. A kapcsolat, ami Brad, és Adolfine között kialakult, egyre érdekesebb, és csak úgy vonzza az olvasót. Annyira áttudtad adni az érzéseket, hogy miközben olvastam, én is olyan zavartnak éreztem maga, mint Ad. Tény, hogy picit zavaros, amit írsz, de ezt jó értelemben mondom. Ezzel tökéletesen éreztetni tudod azt a káoszt, ami a főszereplőt körülveszi. Sajnálom, hogy nem tudok hosszabb kritikát írni, de annyira még nincs kiterjedve a történet, hogy teljesen belemélyüljek. Eddig nagyon tetszik, és érdekes is volt, megéri folytatni, szóval csak így tovább! :) Pontozás: 5/5

Össz.: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése